Naša prvá geoexpedícia sa zrealizovala v ďalekom, žiakom neznámom a nádhernom Nórsku. Z pohľadu geografie je každá geoexpedícia zameraná nielen na prírodné geosféry - podnebie, biosféru, litosféru s reliéfom, hydrosféru a pedosféru, ale aj na obyvateľstvo, osídlenie, hospodárske aktivity človeka. Z pohľadu biológie je zameraná na environmentalistiku a ekológiu (vertikálne stupne rastlinstva, rôzne typy rastlinných spoločenstiev, vplyv človeka na biosféru a ochranu prírody a krajiny, globálne otepľovanie)...
Geoexpedícia je takou organizačnou formou vyučovania, pri ktorej môžu byť použité metódy s modernými didaktickými prostriedkami vrátane všetkých možností, ktoré poskytuje PC technika, web a internet a to vo všetkých fázach geoexpedície. S využitím IKT sa celé vzdelávanie nielen modernizuje, ale rýchlejšie posúva dopredu a približuje k učeniu pre život. Dobre naplánovaná, zrealizovaná a vyhodnotená geoexpedícia veľmi prirodzene prepája teoretickú a praktickú časť vzdelávania a zároveň integruje poznatky žiakov z viacerých predmetov.
Žiaci sa vždy zoznámia s podrobným návrhom geoexpedície, s popisom trasy a lokalít a zaujímavých miest na trase. Rovnako analyzujeme jej priebeh, praktické a didaktické aspekty, využívanie Google Earth, prínos pre celý výchovnovzdelávací proces. Súčasťou podkladov geoexpedície sú vždy úlohy pre žiakov, pracovné listy, ako aj výsledky žiackych prác, vytvorených s pomocou IKT.